Szczegóły

Promocji

Vistula

Moda męska - poziom 0

NOWA HISTORIA ELEGANCJI

VISTULA ORAZ PROSTO. PROSTO ORAZ VISTULA.

 Kolekcja kapsułowa wiosna/lato 2019

Dwie polskie marki modowe – Vistula i Prosto, nawiązały współpracę, której efektem jest wiosenno-letnia kolekcja kapsułowa o niepowtarzalnym charakterze. Linia ubrań to połączenie odmiennych światów: streetwearu i klasycznego krawiectwa. Kolekcja podważa dotychczasowe ramy mody męskiej i zmienia postrzeganie obu marek. Jej ambasadorem jest Wojtek Sokół, muzyk i  dyrektor kreatywny marki Prosto. 

Vistula, nawiązująca w kolekcjach do klasycznego krawiectwa oraz Prosto, wpisujące się w nurt mody streetwearowej, to połączenie, jakiego na polskim rynku jeszcze nie było. Obie marki to ikony w swoich dziedzinach, głęboko zakorzenione w świadomości odbiorców. Prosto od 20 lat kształtuje styl mody ulicznej, zdobywając popularność w mainstreamowym świecie popkultury. Vistula, z wieloletnią tradycją i serią licznych kolekcji ambasadorskich, to dla wielu synonim elegancji. Od pokoleń mężczyźni noszą garnitury tej marki podczas ważnych uroczystości i na co dzień. Wspólna kolekcja kapsułowa łączy te światy ze sobą, budując obraz nowej elegancji. 

To zderzenie modowych światów okazało się konstruktywne. Powstała świetna kapsuła, jestem z jej kształtu naprawdę zadowolony. Przecieramy nowe szlaki, a ta współpraca to otwarcie się na nowego Klienta. Reprezentujemy różne style, ale jesteśmy liderami w swoich dziedzinach, łączy nas wysoka jakość i staranność produkcji, która widoczna jest też w tej kolekcji – mówi Wojtek Sokół.

Wojtek Sokół, Dyrektor Kreatywny marki Prosto, raper i producent muzyczny został ambasadorem kolekcji. Charakterystyczną cechą linii ubrań jest jej identyfikacja wizualna, zaprojektowana  przez Bartłomieja Walczuka. Logotypy marek łączą się w kilku odsłonach. O część formalną kolekcji zadbał Wojtek Bednarz, projektant marki Vistula. 

Kolekcja powstała na styku dwóch różnych estetyk i tradycji. To jest jej największy atut. Nie kojarzy się jednoznacznie ze stylem Vistuli i jest też odmienna od tego, co do tej pory robiło Prosto. Skupiliśmy się na kluczowych dla marek produktach. Dla nas to garnitur, który pojawił się w kompletnie nowej sylwetce, przełamany elementami charakterystycznymi dla Prosto, nie tylko z  wyglądu, ale też w charakterze– mówi Wojtek Bednarz. 

Dzięki temu połączniu na pewno skorzysta każda z marek. Do tej pory takiej współpracy nie było na polskim rynku. Wspólna kolekcja zdecydowanie poszerza krąg klientów zarówno Vistuli jak i Prosto, pokazuje też każdą z marek w nowym świetle. Dzisiejszy świat mody, trendy w niej panujące trudno zdefiniować. Można powiedzieć, że wszystko już w niej było, dlatego takie połączenia cieszą się dużym zainteresowaniem. Zaskakują i wprowadzą świeżość na ulicach – podkreśla Patrycja Hatalska-Kostewicz, Dyrektor ds. Marketingu i PR marki Vistula. 

W kolekcji zaciera się różnica między stylem oficjalnym i streetwearowym. W linii znajdują się ubrania, które wpisują się w formalny dress code, ale ich fasony są swobodniejsze, a charakter przełamany jest grą detali – ranty guzików w garniturach i dwustronnym płaszczu mają neonowo-zielony kolor, tak samo jak podszewki marynarek. Garnitury zyskały całkiem nowy krój. Są luźniejsze, o szerszych spodniach. Wśród propozycji znajduje się dwurzędowy garnitur wykonany z tkaniny w szarą kratę, jednorzędowy, zaprojektowany z materiału przypominającego jeans oraz zestaw garniturowy w kolorze granatowym, składający się z marynarki i sportowych spodni ze ściągaczami.

W części mniej formalnej znajdują się bluzy, kurtka, polówki, T-shirty, jeansy oraz szorty w charakterystycznych dla kolekcji kolorach: zieleni, granacie, błękicie i beżu. 

Linię ubrań uzupełniają akcesoria, w tym m.in. sportowe czapki w kolorze zielonym i granatowym, jedwabne poszetki i krawaty, plecak, portfel, nerka oraz sportowe buty. 

Od 22 maja trwa sprzedaż w sklepach internetowych vistula.pl oraz prosto.pl. Kolekcja dostępna jest również w sprzedaży w wybranych salonach stacjonarnych Vistula na terenie całej Polski. 

@prostowear

@vistulathemensworld

#ProstoOrazVistula

#VistulaOrazProsto

 

Zdjęcia: Mateusz Stankiewicz /Af Photo

Backstage: Bartosz Mrozowski 

Projekty ubrań: Wojtek Bednarz (Vistula), Prosto

Identyfikacja wizualna kolekcji: Bartłomiej Walczuk

Produkcja sesji zdjęciowej: Move Picture

Make up: Magda Atkins

Dyrektor ds. Marketingu i PR marki Vistula: Patrycja Hatalska-Kostewicz

Dyrektor Kreatywny Prosto: Wojtek Sokół

Promocje

O galerii

Galeria Warmińska jest kultowym miejscem na mapie Olsztyna. Jej architektura nawiązująca do tradycyjnego warmińskiego budownictwa jest tak urokliwa i wyjątkowa, że wielu turystów odwiedzających Olsztyn przyjeżdża na ul. Sikorskiego tylko po to, by na tle Galerii Warmińskiej zrobić sobie zdjęcie. A jeszcze ciekawiej jest w środku: 170 sklepów znanych i cenionych w kraju i na świecie marek (wiele butików ma tu jedyne sklepy w regionie), kino, kawiarnie, restauracje, klub fitness, salon zabaw dla dzieci, a nawet amfiteatr!

Czas, bez nudy i sztampy, spędzają tu całe rodziny, dla których Galeria Warmińska niemal co tydzień przygotowuje imprezy np. pokazy mody, koncerty, czy imprezy propagujące zdrowy styl życia. 

REGULAMIN CENTRUM HANDLOWEGO

PARKING

 

Godziny otwarcia

Galeria Warmińska

Pon. - Nd. 10:00 - 21:00
"Wolne" niedziele 11:00 - 18:00

Multikino

Pon. - Nd. 10:00 - 22:00

Fitness Kinetic

Pon. - Pt. 6:30 - 22:00
Sobota 8:00 - 21:00
Niedziela 9:00 - 21:00

Rossmann

Pon. - Sob. 9:00 - 21:30
Niedziela handlowa 9:00 - 21:00

Fun Park

Pon. - Sob., Nd. handlowa 10:00 - 21:00
"Wolne" niedziele 11:00 - 20:00

Hebe

Pon. - Sob. 9:00 - 21:00
Niedziela handlowa 10:00 - 21:00

Costa Coffee

Pon. - Nd. 9:30 - 21:00

Apteka Cosmedica

Pon. - Sob. 9:00 - 21:00
Niedziela handlowa 10:00 - 21:00

McDonald's

Pon. - Nd. 9:30 - 21:00
"Wolne" niedziele 11:00 - 18:00

Ta witryna używa plików cookie.

Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, oraz sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tutaj.
Jeżeli akceptujesz naszą politykę wykorzystywania polików cookie, kliknij: nie pokazuj więcej tego komunikatu.

1