Szczegóły

Promocji

Cropp

Moda ogólna - poziom 0

Create Your Own Story – czyli nowa kampania Cropp

 

W nowej kampanii Cropp bohaterowie opowiadają o byciu wolnym w swoich wyborach, o pasji i budowaniu własnej tożsamości. A jakie są Twoje decyzje?

Każdy z nas ma coś do powiedzenia. Każdy z nas codziennie kreuje rzeczywistość wokół siebie na swój sposób. W tym sezonie Cropp wystartował z kampanią, która zachęca, żeby jeszcze mocniej wyrażać siebie i tworzyć swoją wyjątkową historię na własnych zasadach. 

Create Your Own Story

Pięciu bohaterów. Pięć różnych pasji. Pięć indywidualnych historii. Nie ma jednego scenariusza. W nowym sezonie Cropp chce podkreślić, że każdy z nas ma coś do przekazania światu. A przez to kim jesteśmy, co robimy w życiu i jakie mamy pasje – możemy robić to na wiele różnych sposobów. Kampania została oparta o pięć głównych haseł, które pozwalają jeszcze bardziej poznać każdego z bohaterów i zrozumieć, co chce nam powiedzieć. Co one oznaczają?

#VOLUMEUP

To, co robisz ma znaczenie. Odważ się mówić o tym głośno.

#ONLINE/OFFLINE

Nie bój się podejmować ryzyka. Przekraczaj granice – te własne, ale też te między światem cyfrowym i rzeczywistym.

#NOFILTER

Każda wersja Ciebie jest perfekcyjna. To Ty wybierasz, którą z nich pokażesz światu.

#MYCHOICE

Masz wpływ na świat wokół. Zdecyduj, co chcesz z tym zrobić.

#MOVEIT

Ograniczenia? Porzuć je! W końcu możesz być sobą. 

 

A ty? Co chcesz przekazać światu? Opowiedz swoją historię. 

Film kampanijny do obejrzenia pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=IZpFMrGt0TQ

 

Credits:

CONCEPT: Ewa Wieczorek, Rafał Dąbrowski, Bartek Stefanowicz 

ART DIRECTION / ID / TYPOGRAPHY: Bartek Stefanowicz

COPYWRITING: Ewa Wieczorek

CREATIVE / STYLIZATION: Paulina Pytel 

STYLIST ON SET: Alina Padun 

VIDEO/MONTAGE: Łukasz Pałczyński, Mateusz Dettlaff

FX: Maciek Rogało

PHOTOS: Hania Berenthal, Max Gronowski

MUA: Agnieszka Włodarczyk, Kinga Warakomska

PRODUCTION: Feed Me Lab. | Kaja Kayka Długokińska, Julian Chmielewski 

CROPP Producer: Antonina Mołdysz

DIGITAL MARKETING COORDINATOR: Ewa Wieczorek

DIGITAL MARKETING TEAM: Kinga Sala, Artur Próchnicki, Patryk Misiorny

CONTENT MANAGER: Tomasz Stefunko

CROPP VISUAL COMMUNICATION DIRECTOR: Rafał Dąbrowski

 

O galerii

Galeria Warmińska jest kultowym miejscem na mapie Olsztyna. Jej architektura nawiązująca do tradycyjnego warmińskiego budownictwa jest tak urokliwa i wyjątkowa, że wielu turystów odwiedzających Olsztyn przyjeżdża na ul. Sikorskiego tylko po to, by na tle Galerii Warmińskiej zrobić sobie zdjęcie. A jeszcze ciekawiej jest w środku: 170 sklepów znanych i cenionych w kraju i na świecie marek (wiele butików ma tu jedyne sklepy w regionie), kino, kawiarnie, restauracje, klub fitness, salon zabaw dla dzieci, a nawet amfiteatr!

Czas, bez nudy i sztampy, spędzają tu całe rodziny, dla których Galeria Warmińska niemal co tydzień przygotowuje imprezy np. pokazy mody, koncerty, czy imprezy propagujące zdrowy styl życia. 

REGULAMIN CENTRUM HANDLOWEGO

REGULAMIN ROZPATRYWANIA SKARG

PARKING

RODO - POLITYKA PRYWATNOŚCI

POLITYKA FIRMY NEPI Rockcastle Group

 

Godziny otwarcia

Galeria Warmińska

Pon. - Sob. 10:00 - 21:00
Niedziele handlowe 10:00 - 21:00
Niedziele niehandlowe 11:00 - 19:00

Fitness Club Kinetic

Pon. - Pt. 6:30 - 22:00
Sobota 8:00 - 18:00
Niedziela 8:00 - 18:00

Mądre Klocki

Pon. - Sob. 10:00 - 21:00
Niedziele niehandlowe 11:00 - 19:00

Fox Games

Pon. - Sob. 10:00 - 21:00
Niedziele niehandlowe 11:00 - 19:00

Multikino

Pon. - Nd. 10:00 - 22:00

Ta witryna używa plików cookie.

Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, oraz sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tutaj.
Jeżeli akceptujesz naszą politykę wykorzystywania polików cookie, kliknij: nie pokazuj więcej tego komunikatu.

1